Welkom op deze pagina

Iedereen van harte welkom hier.

Ik hoop dat je geniet van de verhalen die er komen en zijn en laat gerust even een berichtje achter ;-)

groetjes rebecca


zondag 5 december 2010

goedemorgen

goedemorgen allemaal,
of voor jullie al 's middags
zoals jullie gezien hebben nog geen update van gisteren
was gisteren totaal kapot en ook erg laat thuis.
nu vroeg weg voor universal, dus vanavond een update van beide dag, zet ze wel in aparte blogs, dus dat iedereen rustig kan bijlezen ;-)
hele fijne dag vandaag!
liefs rebecca

3 opmerkingen:

  1. Hallo Rebecca, ik vroeg me al af hoelang je het vol ging houden.. petje af voor al die verhalen! Zijn jullie gedachten nog een beetje bij sinterklaas.. hahahum.. gelukkig heeft je vader nu lekker vakantie.. gezien alle gladheidsbestrijdingen en sneeuwval de afgelopen dagen! geniet er maar lekker nog van, de dagen vliegen voorbij! groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi rebecca cris en lida
    ik heb geen mail van jullie ontvangen wel een vroeg smsje om vijf uur vanochtend
    maar is die kerstbal met oren en een kerstmuts zo ja dan heb ik hem al anders stuur evn een mail met de foto van de bal
    veder is hietr alles oke ook met de hond
    groetjes uit het koude nederland van marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. de universal parken zijn onze onbetwiste favorieten :) ik ben dus zeer benieuwd naar jullie dagje en foto's !!!

    BeantwoordenVerwijderen