Welkom op deze pagina

Iedereen van harte welkom hier.

Ik hoop dat je geniet van de verhalen die er komen en zijn en laat gerust even een berichtje achter ;-)

groetjes rebecca


donderdag 9 december 2010

Een eiland vol avonturen

Vandaag gaan we een lang verwacht park bezoeken. Island of adventures. Ons vorige bezoek hebben we dit ook aangedaan en vonden vooral paps en ik het erg leuk. Maar dit keer huisvestigd dit park een heel land gemaakt in het thema van harry potter. Dus helemaal top, aangezien we alle drie dol op zijn avonturen zijn.
De dag begint eigenlijk veel te vroeg, aangezien we er gisteren erg laat in lagen. Dit was behoorlijk te merken aan paps zijn humeur, die over het algemeen toch al vrij laag ligt, maar vandaag echt rond de buitentemperatuur lag ;-)  het had vannacht gevroren en we merkten dat het behoorlijk koud was buiten. Dan maar wel goed warm aankleden, maar tegelijkertijd nam ik reservekleding mee omdat ik al op de kaart had gezien dat er behoorlijk veel waterattracties in dit park zitten.
Na een rustig ontbijtje met fruitsalade, pannenkoekjes en brood gaan we rond 10 voor half 9 op weg naar island of adventure. Lekker op tijd omdat we al gewaarschuwd waren voor de drukte over het algemeen en het deze week al de hele week overal behoorlijk druk is….
Na 20 minuten komen we aan bij universal gedeelte en mogen we hem heerlijk dichtbij parkeren. Daar boffen we vandaag weer erg mee. Door de tassencontrole komen we op citywalk aan en gaan we als eerste weer naar de starbucks om lekker een kop koffie te halen.  Daar waren we alledrie aan toe… langzaam aan worden we wakker, ik had zelf een fikse cappuchino met een extra shot koffie er nog in genomen… hahahaha, is wel even nodig na een korte nacht. Maar morgen en in het weekend slapen we wel weer bij.
We lopen rustig achter de menigte aan die richting dit park gaat, richting universal blijft het redelijk stil… bij de ingang gaat het wel behoorlijk snel en zijn we zo binnen op onze tickets. De laatste dag dat we deze kunnen gebruiken want het waren passen voor maar 2 dagen. Hier begint ons avontuur.

 Onmiddelijk lopen we achter de menigte aan richting harry potter. Mams is nog niet helemaal lekker en ik heb het vermoeden dat mijn ouwelui het niet allebei de hele dag gaan volhouden, dus we gaan dat het eerste doen en dan de rest van het park bekijken. Ook omdat het hierna behoorlijk druk zal gaan worden in dit land.
Als we aankomen zien we meteen een prachtige boog met welkom to hogsmeade, het dorp wat naast zweinstein ligt en hier helemaal is nagebouwd. Hier worden we verwelkomd door de zweinstein express, de trein die harry potter en vrienden naar zweinstein, de toverschool, brengt.

Wat mooi nagebouwd! Ik zie kluisjes en weet dat we onze spullen moeten opbergen voordat we in het kasteel gaan voor de attractie forbidden journey. Dus we bergen al onze spullen op en komen er dan achter dat we eerst nog door het hele dorp moeten lopen, voordat we bij het kasteel komen. Stom! Maar niets aan de hand, we besluiten het risico te nemen dat we niet binnen een half uur bij ons kluisje terug zijn en dus 3 dollar per kluisje moeten betalen, want de kluisjes zijn hier maar gratis tot een bepaalde tijd.
We lopen rustig door het dorp richting het kasteel en ik verwonder me hoe mooi dit is nagemaakt en wat er allemaal te zien is.

Aan het einde van het dorp komt het kasteel in zicht en het is echt werkelijk prachtig.

We lopen naar de ingang en komen daar er dus achter dat hier ook kluisjes waren, maar ja. Nu kunnen we mooi meteen doorlopen. En wow wat een wachtrijen moet je hier normaal door, ze zijn hier wel berekend op enorme drukte. Maar nu kunnen we zo doorlopen. In het kasteel zijn er allerlei gedeeltes uit de films nagemaakt, bijvoorbeeld de kamer van dumbledore, en een ruimte waar harry, ron en hermelien je toespreken over welk avontuur je nu in gaat.
We zien dat er een rij langs de normale rij loopt en weten dat dit voor de kasteeltour is, dus je kunt ook door het kasteel heen lopen zonder dat je de attractie nogmaals doet, en we besluiten dit straks nog even te doen, ook om foto’s te maken. Iedereen blijft even stil staan bij de sprekende figuren en er zijn zelfs sprekende schilderijen nagemaakt. Wow wat waanzinnig gedaan. Pas vlakbij de attractie wordt het wat drukker en staan we even in de rij, voor 5 minuutjes ofzo.
En dan mogen we instappen en mams voelt hem al weer aankomen, ohhh nee niet weer een soort simulator/rollercoaster, maar ja ze wil er toch wel graag in. Dan maar even doorbijten. We nemen plaats in een stoel die ergens aanhangt en we krijgen een stevige beugel om ons heen. Oei, wat gaat er gebeuren? We gaan een rit in…. we vliegen achter harry aan op een wilde tocht. Het is echt iets wat nog niet hebben meegemaakt. Dan zitten we weer in een stukje film op een scherm waar in je karretje heen en weer en op en neer gaat naar aanleiding van hoe het beeld gaat, en dan weer rijden we door de attractie heen en hebben we een echte omgeving om ons heen en worden we aangevallen door spinnen (ieh!!!) en dementors! Ik heb echt gegild! Vooral bij die spinnen. Oh my god, zo levensecht gemaakt. Ongelofelijk. En what a ride! Het is gewoon niet te omschrijven wat dit voor een soort attractie is, maar het is echt super. Wel komt mams er kotsmisselijk uit en ze vond hem toch ook wel erg eng. Dus dat is niet nog een keer…. Ze moet echt even bijkomen, maar we lopen rustig door het winkeltje heen, waar het wel erg druk is, en we kunnen onze foto bekijken.
Hij is wel heel leuk geworden en we besluiten voor 1 keer deze attractiefoto te nemen (normaal vinden we het zonde van ons geld en ze ook veel te duur, maar ja harry potter……) en we staan er alledrie, nou ja paps en ik ;-) ook wel leuk op.
De foto hebben we binnen 10 minuten en dan lopen we eerst terug naar de kluisjes om de spullen te halen. Nu we beter kijken zien we dat we onze spullen in het kluisje voor de dragon challenge hebben gelegd, een rollercoaster. Die wil ik wel doen! Na 3 dollar betaald te hebben, zet ik paps en mams met de spullen bij de ingang en loop ik het parcours af om bij de coaster te komen. Prachtig gethematiseerd is dit weer. Het lijkt echt of ik door het tournooi loop uit de 4e film waar ze worden voorbereid voor het gevecht met de draken, waar de attractie over gaat.
Ik loop helemaal alleen door een donker kasteel, waar de beker vooor het tovertoernooi staat en ik voortdurend draken in mijn nek hoor briesen. Heel gaaf gemaakt ook weer.
Beneden moet ik kiezen tussen rood en blauw en ga ik voor rood. Daar is de kortste rij. Het maakt me niet uit waar ik zit en ik kom in een karretje met 2 anderen die ook alleen in de attractie zitten. Wat een heerlijke rollercoaster. Ik hang met mijn benen los en we maken de vreemdste loopings en kurkentrekkers, maar ik voel niets in mijn maag en mijn hoofd rust rustig tegen de hoofdsteunen. Dit is echt de meest comfortabelste achtbaan rit die ik ooit gehad heb. Heerlijk! Enthousiast ren ik bijna, naar buiten naar mijn ouders toe om hun mee te nemen door het parcours, waar je ook in kan lopen voor alleen maar even foto’s te maken en hopelijk paps ook zo gek krijg dat hij mee gaat…..
Nope, dat kon ik op mijn buik schrijven…. Hij is echt een beetje grumpy vandaag. Dan maar even foto’s maken door het parcours heen.



Mams vind het ook erg mooi en we komen weer in het dorp uit. Vlakbij de winkel olivanders, waar een show wordt gehouden met de keuze voor een toverstok. Hier staat een enorme rij, dus we besluiten daar niet in te gaan staan. Maar wel kun je via de achteringang de winkel in en bewonderen we de merchandise en de tot in detail nagemaakte objecten uit de film. Toverstaffen, het vleesetende boek, gewaden en nog vele andere dingen.
Wat prachtig! Ook de andere gedeeltes herken ik uit de film, owlpost, de 3 bezemstelen en snoepzaak honeydukes. Heel mooi gemaakt. Allerlei snoepgoed, met iets minder herkenbare dingen uit de film. Maar de zaak erachter verkoopt allerlei fopartikelen, zonko’s, en ontdekte ik opnieuw wat dingen uit de boeken en de films.

Als we uit de winkels zijn besluit ik een boterbiertje te halen. Er wordt gevraagd of ik de frozen versie of de normale versie met prik wil… Humz, meestal houd ik meer van frozen en besluit ook bij deze hier voor te gaan, plus dat het inmiddels een stuk warmer is en dat wel lekker zal smaken. In een leuke souvenirsmok (ach ja we zijn hier toch echt maar 1 keer) en proeven maar…… ik vind hem echt heerlijk. Smaakt net naar boterbabbelaars ijs. Heel lekker. Paps vind het niets, maar mams lust hem ook wel. Even natuurlijk ermee op de foto.

Dan gaan we toch maar weer op weg naar het kasteel waar we de kasteeltour dit keer maken. Rustig kunnen we nu door het kasteel heen lopen, zonder mensen die vooor ons of achter ons lopen, mensen hebben denk ik nog niet zoveel dit ontdekt, want er loopt bijna niemand. Het staat ook niet duidelijk aangegeven dat dit een mogelijkheid is en daar komt het denk ik door. Ik had de tip van iemand van het floridaforum gehad, dus vandaar.
Rustig kunnen we nu alles bekijken en wat foto’s maken.


Ongelofelijk hoe ze alles zo mooi hebben nagemaakt en het zo duidelijk herkenbaar is. Net alsof je op de filmset loopt. De sprekende schilderijen, opnieuw de kamer van dumbledore en het avontuur van harry, ron en hermelien opnieuw. Dan zien we nog een sprekende krant, nog de spiegel en dan is de tocht ten einde en lopen we uit het kasteel, de winkel opnieuw in.
Paps heeft besloten straks even terug naar de auto te lopen voor de onderwatercamera (voor de waterattracties) en dan kan hij ook wat aankopen mee terug nemen. En wat van onze warme kleding, want dit gaat echt uit….. dus we kopen een set bekers van de 4 afdelingen van zweinstein en ik koop nog een longsleeve shirt van griffoendor. Wat ik erg mooi vind. Met mijn aankopen loop ik blij terug en vinden we paps die rustig in de zon zit te wachten. Dat winkelen is niet aan hem besteed. Na nog even bij een voorstelling van een schoolkoor stilgestaan te hebben lopen we naar het volgende land.
 Want island of adventures heeft nog veel meer te bieden dan harry potter alleen.
We bezoeken jurrasic park. Eerst het discovery center, waar ze het onderzoekscentrum uit de film hebben nagemaakt. Leuk gedaan!

Hier kunnen we allerlei interactieve dingen doen, testjes en onderzoeken.
Zie hier de dinosaurus die samengesteld is met paps zijn dna…

Na een kwartiertje hier rondkijken hebben we het wel gezien en lopen we door. Naar onze eerste waterattractie. Jurrasic park river adventure… paps besluit niet mee te gaan, waren er bijna ingegaan zonder er erg in te hebben dat we nat zouden kunnen worden. Mams trekt haar poncho aan, paps blijft bij de spullen en ik,….. reservekleding is wat koud nu, en paps oppert het idee van regenjas die ik mee had genomen. Super idee! Trui en vest en jas uit en de regenjas over mijn shirtje heen. De warmere kleding gaat straks ook niet meer aan ;-) want het is een stuk warmer dan de afgelopen dagen aan het worden en de wind is weer gaan liggen.
De attractie is zeer leuk en we varen door het jurrasic park gebied. Omdat ik de onderwatercamera nog niet heb, heb ik toch mijn eigen toestel mee genomen en kan ik daar een paar mooie foto’s meemaken van de dino’s.


Als we in het raptor gebied komen zijn deze ontsnapt en worden we van alle kanten aangevallen (vooral met water)

 
En vallen we uiteindelijk in de diepte… (net op tijd wordt ik nog gewaarschuwd door de medewerkers, miss put away your camera!) hahahahahaha
De natheid valt reuze mee, en we vinden het jammer dat paps niet mee is gegaan.
We treffen hem rustig wachtend aan op een muurtje en stellen voor even wat te gaan eten. Het is nog vroeg, 12 uur, maar we hebben vroeg ontbeten en we staan nu bij een hot dog tent. We vinden dit toch een lekkerder lunch dan continu die hamburgers of kipburgers en paps gaat akkoord. In het zonnetje genieten van deze prima smakende hot dog.
Op naar het volgende land… maar paps wil nu eerst naar de auto lopen dus we slaan heel even het volgende land, toontown over, omdat hier veel waterattracties zitten en we de camera mee willen nemen, en gaan door naar superhero land.
Wel maken we in toontown wat grappige foto’s.



In superhero land strijkt mams neer bij de rollercoaster the hulk en loopt paps met de spullen naar de auto, hij neemt behoorlijk wat warme kleding mee. Mams zit in de zon en ik loop naar de hulk.


Ik kan zo doorlopen en ook hierin heb ik het gevoel dat ik weer in de film van de hulk ben terecht gekomen. Echt wel heel knap gemaakt door universal steeds.
Ik hoef nog geen eens een rondje te wachten en kan zo instappen. En zit alleen op een rij van 4 stoelen! Het is hier dus erg rustig, waarschijnlijk loopt alles nu nog rond in harry potter.
De achtbaan is echt heel erg gaaf, je wordt keihard afgeschoten en ik denk dat het de snelste achtbaan is die ik hier heb gedaan. Hij gaat echt heel hard! Dit heeft helaas wel het ongemak dat ik behoorlijk hard met mijn hoofd heen en weer geschut wordt en er dus met knallende koppijn uitkom. Maar opnieuw wow! Wat een gave achtbaan. Helaas dus niet voor herhaling vatbaar, want moet echt even bijkomen.
Ik ben er dus met 10 minuten in en uit. En ga gezellig bij mams in de zon zitten de m&m’s opeten die we in de supermarkt gisteren hebben gekocht.
Paps komt er ook al weer snel aan en na me even omgekleed te hebben in de wc in alvast de kleding voor de waterattracties lopen we door het superhero eiland. De volgende attractie hier is spiderman waar we in gaan.


 Mams wordt alweer gewaarschuwd want het is opnieuw een soort van simulator. Dit doet de attractie te kort want het is eeen 4d film, dus alle zintuigen worden geprikkeld met een 3d bril op je hoofd, en we gaan door een parcours achter spiderman aan. Alhoewel deze wel op harry potter lijkt is deze rit voor ons gevoel wel rustiger en wel anders gemaakt. Heel gaaf gedaan, maar onze evenwichtsorganen zijn wel behoorlijk ondersteboven van deze heftige rit. Zelfs ook die van mij…… toch maar opnieuw even rustig aan.
Buiten gekomen maak ik wat foto’s van de superhelden die hier op de gebouwen hangen.

En komen ze net allemaal aanrijden om met iedereen op de foto te gaan.
Ik ga met wolverine op de foto omdat ik dit wel een gaaf figuur vind.
Na dit laten we superhero island achter ons en lopen we toontown binnen. Opnieuw kijken we onze ogen uit en lopen we af op de volgende attractie.
Popeye’s en bluto’s rat race…. Een waterattractie. Paps besluit het ook te wagen om mee naar binnen te gaan met een regenjas aan….


Er staat geen wachtrij en we kunnen zo in een van allen lege bootjes instappen. Die zijn behoorlijk nat…. niemand durft hier blijkbaar in.. nou kom maar op!!

En nat worden we! Eerst worden we natgespoten door het publiek, dan maken we een val waar je u tegen zegt en er gewoon zo’n grote plons water binnen komt dat het halve bootje even onder wat staat. Wow! We zijn nu al alledrie nat nat nat! maar we zitten pas 1 minuut in de attractie en het wordt nog veel erger. De onderwatercamera maakt nu niet zulke mooie foto’s omdat ik overal tegen de zon in moet fotograferen en we ook met een rotgang door deze atractie heen gaan, dus weinig foto’s maar als we aan het einde komen is paps behoorlijk grumpy omdat hij kleddernat is…. Ook zijn schoenen ;-) en mams en ik liggen dubbel want wij hadden hier wel opgerekend.


Op naar de volgende attractie, die vind mams iets te heftig, waar daar maken de boomstammen wel een enorme val. Dudley do-rights rapsaw falls. Paps gaat met poncho met mij mee, want hij is inmiddels toch al nat, en ik houd de kleding van net nog even aan…

Hier moeten we een enorme lege wachtrij door, waar we echt wel 10 minuten over doen om er dooorheen te lopen en komen dan aan bij een platform met allemaal lege bootjes. Ook hier niemand te bekennen, wat niet zo gek is aangezien het gewoon maar 14 graden buiten is…. :-) maar ja de zon schijnt en het is inmiddels al wel weer warmer, en we worden  vanzelf droog… of niet ;-)
Ook deze rit is leuk om te doen en paps en ik lachen  ons rot. Hij krijgt weer de volle lading over zijn broek en schoenen en ik blijf vrij droog (ben gewoon achter hem gedoken, hahahaha). Wel krijg ik de volle lading recht in mijn oog en oor van een toeschouwer, en dat vond ik iets minder grappig…. Dat wordt weer oorpijn hebben…. Maar ja het hoort erbij.
Hierna is het wel even klaar met de waterattracties,alhoewel ik nog dacht dat er nog 1 is.
We besluiten via harry potter land naar de 2 landen te lopen die we aan het begin van de dag hebben overgeslagen.
In harry potter land schiet ik nog een leuke foto van een zweinsteinleerling met een uil op zijn arm (deze pluchen uilen zijn handpoppen waar geluid in zit en zijn echt wel erg leuk. Ze zijn te koop)

En haal ik ook nog een boterbiertje, heerlijk.
We lopen naar the lost continent. Hier bevind zich de show van sinbad, die we net missen omdat we een kwartier te laat zijn. Dan maar door naar poseidon’s fury. Ik ben in de war met de attractie in seaworld en verwacht een waterattractie. Gelukkig is dit niet zo… helaas loop ik nog wel in mijn natte kleding.


Het is een soort van life show door een tempel van de griekse god poseidon heen, waar we per ongeluk onder leiding van een archeoloog een vijand van poseidon bevrijden. Die moeten we natuurlijk weer opsluiten en dat doen we dan ook door steeds een klein showtje te krijgen in 4 verschillende kamers. De laatste kamer is de echte tempel en daar vind er een virtueel gevecht plaats tussen poseidon en zijn vijand.
Het is leuk gemaakt, maar we hadden er andere verwachtingen van, dus het was even omswitchen.
Na poseidon lopen we door naar het kinderland van dit themapark, namelijk dr seuss landing.
Dit land heeft allerlei attracties gebaseerd op de kinderboeken van dr seuss. En is erg mooi gemaakt, maar helaas voor ons niet herkenbaar.

We lopen wel een ander herkenbaar iets tegen het lijf, maar ik kan maar niet op de naam komen.
Ze komen uit de film the grinch….

Paps staat met een aantal steeds te praten maar we slepen hem eerst mee naar een tentje waar paps en ik een stukje pizza eten..

Na de pizza komen we weer zo’n figuur tegen, nog steeds weet ik niet hoe ze heten, maar ze sturen ons naar de show van the grinch. Die speciaal vanwege de kerst georganiseerd is.

We nemen plaats in een grote studio en daar vind een muzikale show over het verhaal van the grinch plaats.




Alsnog kan ik wat mooie foto’s maken en genieten we van het verhaal. Toch is hier ook weer duidelijk dat de zang en het verhaal niet kan tippen aan disney. Alhoewel ik de thematisering van attracties in de parken van universal wel weer prachtig vind in de wachtrijen.
Na de show is het 4 uur en hebben we eigenlijk alles gezien in dit park wat we wilden zien. We hebben een aantal dingen overgeslagen omdat we daar niet zoveel behoefte aan hadden of gewoon niet zo leuk vonden.
Dus we besluiten er een einde aan te roepen en ik maak nog wat leuke foto’s hier.

We pakken nog even wat winkels op de weg naar de uitgang mee, maar we kopen niets. Onderweg naar de auto besluiten we dat we vanavond naar downtown disney gaan en daar ook gaan eten bij het rainforest café. Helemaal leuk want dat stond nog op mijn verlanglijstje.
Onderweg komen we de outlet van lake buena vista tegen en vraag ik paps toch nog even te stoppen. Hier vinden we ineens nog een 2e disney outlet op hetzelfde complex, net naast de nike winkel. Hier kan mams haar hart optrekken want er is genoeg pooh spullen te koop, dus ze koopt dan ook wat kleding van pooh en wat kleine dingetjes. Ook ik koop nog wat kadootjes en paps loopt in en uit, omdat hij niet echt weet wat hij wil.
Hierna nemen we nog even een kijkje in de nike outlet en vind ik niets… en paps vind wel een paar schoenen maar besluit toch later dat hij ze niet zo leuk vind en gaan we dus met lege handen naar huis.
Nu rijden we toch echt naar ons huisje en is het ondertussen al 6 uur. We wilden eigenlijk even gaan liggen, maar dat is nu wel heel laat. Dan beginnen we maar al heel actief met mams kerstballen in te pakken. We hebben er een speciale doos voor meenomen en die pakken we helemaal in, in een koffer. Harstikke handig. Dus 1 koffer is al gevuld met kerstballen en nike’s en wat kleding om te voorkomen dat de doos gaat schuiven. Alles komt hopelijk heel mee over.
De rest gaan we morgen inpakken.
Op weg naar downtown disney. Waar we via eeen zeer grote omweg komen, omdat paps de verkeerde afslag pakte, omdat hij niet naar mij wilde luisteren :-) hahahahahahaha
Rainforest café zit helemaal aan de andere kant dus we lopen er rustig naar toe, als we eeen parkeerplek gevonden hebben lekker dicht bij de ingang, mams en ik hebben deze nog bewaakt met ons leven, want we hadden de auto eerst veel verder weg staan :-D
Bij het rainforest café is het druk, maar de wachttijd valt mee, 20 minuten. Dus mams en ik besluiten te wachten en paps sluit zich daar mokkend bij aan. Hij probeerd nog wat, maar daar trapt de bediening niet in en hij wordt keurig teruggeredirigeerd naar de ingang. Tot teleurstelling van hem en tot vermaak van mij :-D
Na 20 minuten zijn we aan de beurt en worden we rondgeleid door dit prachtig gethematiseerde café. In de vorm van een regenwoud. Overal zijn dieren te zien en iedere 30 minuten hebben ze een onweersbui en komt de wereld tot leven en gaat het heel hard onweren.
We genieten al zonder dat we uberhaubt ons eten hebben. Wat leuk is dit.

We bestellen alledrie spareribs, alleen paps in combi met garnalen en biefstuk. We zijn benieuwd…
Na een half uur staat er een megabord voor ons en kunnen we aanvallen. en het smaakt allemaal echt top.

De spareribs zijn zo mals dat het vlees van het bot afvalt. Echt heerlijk. En ik hoef niet met mijn handen te eten dus dan smaakt het nog lekkerder :-)
Na het eten lopen we nog even rond om van de sfeer te genieten en natuurlijk de figuren op de foto vast te leggen…



En dan lopen we richting de uitgang. Mams en ik willen nog wat laatste inkopen doen en paps is moe. Hij gaat naar de auto en wacht daar op ons en wij gaan eerst de kerstwinkel binnen. Hier koop ik nog wat kerstballen, een piek en ook nog een paar cadeautjes voor mams.
Na de kerstwinkel lopen we terug langs de pooh shop

Daar kopen we nog een beeldje en lopen we langzaam richting de uitgang.
Nog wat foto’s van de disneey winkel maken en dan nog even een kijkje bij de lego winkel.


Wat een prachtige dingen kunnen ze hiervan maken! Het is dat ik zelf gek van playmobil ben, en het is maar goed dat ze daar geen winkel hier van hebben, want anders……………..
Dan treffen we eeen slapende paps in de auto aan, we maken hem wakker en rijden naar huis.
Dit keer wel in 1 keer :-)
Het is bijna half 11 en ik tik nog het blog van gisteren want daar waren we gisteren te laat voor thuis en vanmorgen te vroeg voor op. ik ben doodop en neem tussendoor nog even een douche. Het gaat wel weer. Om half 2 gaat het blog online en duik ik daarna ook mijn bed in.

Vandaag, donderdag is het een rustige dag en gaan we zo meteen nog richting mgm. Verslag volgt vanavond!
Liefs rebecca

5 opmerkingen:

  1. Weer een leuke dag wij gaan morgen [vrijdag] naar Island of adventures en we hebben vanmiddag ook de tickets gekocht voor zondagavond Chrismas party.
    Het gaat gelukkig warmer worden

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk om te lezen!
    en jullie waren dus ook zo nat bij de waterbanen hahaha :) wij waren alleen extra kleren vergeten mee te nemen! Island is echt een leuk park!

    Wij gaan morgen nog zuiderlijker trekken, naar het mooie weer hoop ik :)
    ik hoop dat het daar ook nog wat warmer word!

    Geniet er nog maar van! gaat zo snel voorbij!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een werk maak je van je verslagen !!!
    Echt heel erg leuk om te lezen, koppie koffie erbij ...

    Thanks

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jezus wat een lang verslag !! :) en het leest lekker snel door. top gedaan!

    dit was mijn favoriete park!! van kerstmis heeft universal geen kaas gegeten, maar voor de rest leggen ze wel details in alles alles en alles hé :)

    Als je op het toilet ging in het harry potter gedeelte, hoorde je zelfs jammerende jenny :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind achtbanen echt heel eng, maar ik ben echt fan van Harry Potter.
    is het dan evengoed leuk om te gaan, of mis je teveel.
    wij zijn echt in een beetje in twijfel hierover, jullie zijn net geweest, misschien kan je ons adviseren?
    Perfect verslag weer.
    groet Christa

    BeantwoordenVerwijderen