Welkom op deze pagina

Iedereen van harte welkom hier.

Ik hoop dat je geniet van de verhalen die er komen en zijn en laat gerust even een berichtje achter ;-)

groetjes rebecca


vrijdag 19 november 2010

The day before

Ja ja ja, nog maar een dag te gaan en dan is het eindelijk zo ver! De reis waar we al 2 jaar eigenlijk naar uit kijken begint dan eindelijk..... Maanden, maanden zeggen we al tegen elkaar, het duurt nog zo lang, maak je maar niet druk want het komt allemaal goed, we hebben nog heel veel tijd.....
Maaarrr dan wordt het aftellen geblazen, waar paps is begonnen al bij 8 weken, tellen mams en ik af sinds de laatste 2 weken, met vandaag nog maar 1 dag op de teller>
Stress alom hier in huize schrijver, want vaders is gestopt met roken (gelukkig wel een week voor de vakantie, want anders was hij niet te hachelen)
Zijn nieuwste tijdverdrijf kon ik dan niet laten om op camera te zetten

Namelijk op zoethout kouwenBlegh!
Maar niet alleen paps had stress ook mams en ik zijn vol op in spanning gaat het wel allemaal lukken?
dus lijstjes alom. De koffers staan al een week klaar, en ondertussen zit de mijne al een week vol. vandaag hebben we ze gewogen en alles woog onder de 20 kilo. Netjes dus! Terug zal dit veel meer puzzelen worden, alhoewel we op de een of andere manier wel veel etenswaar mee hebben genomen..........

natuurlijk pepernoten mogen van mij niet ontbreken en hebben daarom in mijn koffer een plekje gekregen
Ook de boodschapjes zijn in huis (lees snoepgoed om mee te nemen, want tja paps moet toch ergens zijn orale fixatie mee bevredigen............. ?)
De koffers zijn nu bijna volledig ingepakt, alleen de laatste noodzakelijk dingen moeten er nog in.
De huisdieren zijn weggebracht, alhoewel onze kat momenteel gevlucht is en ik hopelijk haar nog vind voordat het bedtijd word.... HUMZZZZ.
De douche is bijna leeggeruimd, want tijdens onze vakantie wordt onze douche volledig gerenoveerd door de woningbouw.Dus dat vraagt ook weer wat activiteit.
De kerstboom staat al, want tja we moesten natuurlijk even kijken of moeders nog kerstballen nodig had (en ik vind het wel gezellig zo die kerstlampjes al in mijn kamer

Wat verder nog?? Oja de apparaten zijn allemaal opgeladen. Gisteravond nog lichte (lees hele hevige) paniek want ik was mijn kaartlezer met mijn grote geheugenkaart kwijt. Na 10 minuten met zijn 2en zoeken vinden we hem uiteindelijk terug in........................................................................................................... de tissuedoos???
Vreemde dingen doe ik blijkbaar in mijn slaap.
Dus gelukkig die paniek was ook weer de kop ingedrukt. De geheugenkaart van de videocamera paste helaas niet in de kaartlezer en zal ik me daarmee met het snoertje moeten behelpen, maar gelukkig stond de software al goed geinstalleerd.
Van de belangrijkste documenten is een back up gemaakt, dus mocht er wat met mijn laptop gebeuren dan is dat ook geregeld.
Dus nu kunnen we eindelijk lekker achterover gaan zitten
en gaan genieten van onze ingepakte koffers :-)

HUMZZ?? en dan zijn we van plan op de terugweg nog meer mee te nemen?
Nu hopen dat alles goed gaat morgen met de overstap van aer lingus, vind het toch wel een beetje eng, 1,5 uur maar overstaptijd dus hopen dat alles goed gaat.
De stoelen zijn gereserveerd en de lift is ook geregeld.

nog even een reactie op de reacties van iedereen. Echt heel leuk dat jullie allemaal meelezen en de reacties lees ik nu al met heel veel plezier. Tips zijn zeer zeker welkom. en zeker weten dat we na thanksgiving black friday gaan meemaken, nu alleen paps nog overtuigen dat 's nachts winkelen toch echt een noodzakelijkheid is :-D
de duck tour staat op het programma maar is wel afhankelijk van tijd en helaas zijn wij alledrie geen durfallen met water, dus de jetski's gaan hem niet worden. (iedereen die mij kent moet nu heel hard lachen, want waar is rebecca bang voor??? Jaja vissen en zeker hele grote vissen (lees: haaien))
Super bedankt dus voor de reacties en wie weet komen we in florida nog wat landgenoten tegen.

Dus voor nu wat mij betreft: Florida here we come!!!!

4 opmerkingen:

  1. Heel veel plezier en geniet ervan! Wij gaan jullie volgen en zo een beetje Florida opsnuiven.
    Wij hadden afgelopen zomer 3 kwartier om over te stappen en....gehaald. Het zal dus vast wel lukken.
    groet Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nogmaals een hele goede reis en alvast heel veel plezier.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Waarschijnlijk lopen jullie nu op schiphol ,
    Een goede reis en fijne vakantie .
    Ik lees wel op je blog hoe de overstap is gegaan .
    We komen we elkaar misschien nog wel tegen op Club Cortille.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk he, die dag voor vertrek! Gaan jullie zeker volgen! Succes met creeren van kofferruimte tijdens de reis, want er zijn zo veel leuke dingen om mee terug te nemen. Bij ons gaat 29 december de kerstboom omhoog, zo gezellig als je terug komt (met nieuwe kerstversiering) heel veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen