Welkom op deze pagina

Iedereen van harte welkom hier.

Ik hoop dat je geniet van de verhalen die er komen en zijn en laat gerust even een berichtje achter ;-)

groetjes rebecca


vrijdag 20 augustus 2010

Eerste blog op een echt blogsite

Hallo allemaal
Welkom op deze website, die eigenlijk het werk van het oude waarbenjij.nu gaat overnemen, tenminste dat gaat de bedoeling worden.
Allereerst even mezelf voorstellen voor de onbekenden die ook meelezen.
Ik ben Rebecca, inmiddels 26 jaar en ik ben dol op reizen.
Alleen, groepsreizen, met vriendinnen of met mijn ouders.
De eerstkomende reis gaat Florida 2010 worden en daar zal het komende blog ook over gaan.
Hierbij nog even proberen gelijk een foto van mezelf te plaatsen, zodat iedereen ook een idee heeft, wie ik ben.
en dan kan ik mooi het plaatsen van foto's oefenen
Kijk eens aan, ook gelukt.
Allemaal heel veel plezier met het lezen van dit blog en laat ook gerust eens een berichtje achter
Groeten Rebecca

Geen opmerkingen:

Een reactie posten